KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Isnin, 27 Julai 2009

DAH MALAS...

Hari ni... hai pertama aku mengendalikan kursus ICTL bagi ambilan ke 4... masih berkampung di SK Taman Panglima lagi... dah seminggu aku buat kerja ni.. rasa malas tu... dah mula menyelinap dalam diri aku... hu hu hu hu hu... "RACUN YANG PALING BAHAYA IALAH SIKAP MALAS"... itu antara kata-kata yang aku jumpa tertulis di dinding sekolah ini... macam perli aku le pulak...... apa-apa pun, tanggungjawab yang terbeban atas batu jemala patik ni terpaksa dilunaskan juga... AKU YANG MENURUT PERINTAH... Bila aku masuk ke ke dalam bilik untuk kursus ni, aku tengok peserta-peserta pun macam kool jer... aku pun, kool jugak la rasa... Dalam kepala aku berpusing-pusing memori yang dah nak hampir penuh... ntah berapa GB yang tinggal aku pun tak tau dah....

Hmmmm... apa salahnya aku cuba bakat kawan aku sorang ni.... asik dok ikut aku jer... mana buleh... musti bagi dia peluang... nanti buleh dia pulak yang ganti aku pulak... Yessss!!!! Aku musti cuba dia.... Hi hi hi hi... sori la Jat.... Hari ni mu ambik alih tugas aku... slot pertama aku bagi ke mu... mu buat lah ikut suka mu... aku pecaya kat mu... apa-apa, aku sedia back-up... Tengoklah dia... dengan gaya dia... bukan macam penceramah dah pon... dan macam CEO syarikat ternak puyuh pulak... memang mu ada gaya... TQ Jat..!!!!

1 ulasan:

Arrifa berkata...

A'kum...
bang... yang ye nyerr... abang bukannya malas... tapi abang BORING.

Kalau kena kat ja... sama gak rasa nyerrr dok ulang benda yang sama dalam masa 2 minggu....

Cuma tolong niatkan satu nie jerr... Aku buat nie sebab aku ikhlas....
nak kongsi ilmu ngan org yang tak tahu...

Insyallah ... abang akan rasa tenang...

NIAT kena betul BRO...
bukan semata mata "AKU YANG MENURUT PERINTAH"

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA