KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Jumaat, 23 Oktober 2009

%(*&%%##!&^**&^$$@.....!!!!!

*&^%^%#@
@%%)(*&&%%#
^*7*%#@(&^%#&(&%%@

"sir... what hepen?"
"kenape ni sir?"
...............
..................
.................

"hang pon diam lah....!!!"
"aku tengah bengang ni..."
"kang dengan hang aku TAMPAR!!!!!!"
"huh......"


patut ke aku dicakap macam tu??????
di depan orang lain????
salah ke aku?????
nak marah orang lain, aku pulak yang kena!!!!
mak bapak aku sendiri pon tak penah nak cakap macam ni.....

x pe lahhhh..........
aku x pernah nak dendam punnnnn.........

PENAMPAR AKU??????



Tiada ulasan:

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA