KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Rabu, 18 November 2009

TAK TORAH PERASAN....

Dua tiga hari ni, aku rasa macam tak torah perasan... rasa bimbang... rasa takut... rasa kecut perut... rasa tak lena nak tido... macam-macam rasa....
Yang pertama-tamanya, esok result UPSR akan keluar. Debab punya result la. Ntah macam mana la result dia. Harap-harap result elok la. Bukan aku je rasa macam gelabah semacam, Debab sendiri pun aku tengok macam tu jugak. Tapi dia buat-buat hepi jer... sama la macam aku...
Yang keduanya pulak, Ayong dah mula dengan SPM nye. Hari ni dia mula dengan paper BM. Aku yang berdebar. Harap-harap dia boleh jawab dengan baik. Dia yang sulong... pembuka jalan kepada adik-adik dia. Aku doakan moga dia dilapangkan fikiran, ditenangkan hati, dibuka minda dan fikirannya untuk menjawab soalan-soalan dengan baik...

3 ulasan:

NJ berkata...

salam yus..mmg kita sebagai parent ni akan rasa mcm tu la..tapi anak2 yg dah sedia nak jawap soalan dan dah diberi bekal cukup insyallah dgn berkat doa kita lg..harap dpt jawap dgn tenang dan fokus..result tu pun insyallah..anak cikgu kan..mesti la dpt jawap tu..mesti score punya la..

p/s : lama x dengaq org cakap X TORAH tu..akak dok johor dah terus ni...tapi masih merindui perkataan kg halaman ku..emm

U-Seri berkata...

wkum salam kak NJ...
harap-harap macam tu lah...
ermm.. akak asal mana ye?

onnie berkata...

salam, camna ngan result UPSR anak ckgu ? dapat 5A ke ?

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA