KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Jumaat, 30 Oktober 2009

MAK TEH LAH....

Nak tau dak ni sape? Ni lah mak menakan aku. Orang panggil dia Mak Teh Lah. Ada yang panggil Kak Lah. Orang yang sama la tu.... Korang tau, nape aku masukkan entri ni pasal dia?
Dia ni, seorang yang periang, happening, rajin, caring... dan memang seronok dengan dia...
Tapi, aku amat-amat terkejut... dan terkedu dibuatnya bila aku dapat berita yang dia mengidap satu penyakit... penyakit yang semua orang tak mau... (aku tak boleh nak bagi tau apa penyakit tu)... Dan esok, Sabtu, 31 Oktober... dia akan mula masuk ke Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Star dan akan menjalani major operation pada 4 November nanti....
Aku doakan semoga Mak Teh akan selamat menjalani operation. Dan aku mohon kawan-kawan yang baca entri ni juga doakan semoga dia selamat. Insyaallah.
Amin....

1 ulasan:

anemachey berkata...

tq bro...smoga smuanya selamat...

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA