KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Ahad, 2 Ogos 2009

LAMBAT PUNYA PASAL LAGI... KES NAYA...

LAMBAT 2.... EPISOD 2...

Tak habis lagi aku nak cerita kes lambat ni... orang kata, biar lambat, asal selamat... beto la tu... tapi, kadang-kadang kita kena jugak buat cepat-cepat... masa... jangan dok buang masa.. kalu orang meniaga... hancor la bisness... sebab lambat... tapi, bab ni walo pon bukan meniaga, bagi aku bab masa dan ketepatan masa ni... aku ambik berat... (konon)....

Aku dengan Sifoolan kalut check-out... ye la... dah terlewat... dah terlebih masa dok hotel... pukul 2.30 kami berdua check-out... bagi balik kunci hotel... wei... dema lain tak serah kunci lagi.... Laaaaa... dok ingatkan kami berdua yang lambat... Cisss!!! Dema lain lagi lambat... Tak pa la... tunggu je kat lobi....

Selesai semua, naik feri... dema shoping sikit... aku tak pun... Naik keta MPV tu... fuhh... bestnye dok dalam keta tu... nak pulak, orang lain yang bawak... kita dok relax je kat belakang.... hi hi hi... Bleh tido ni....

Aku tengok kawan aku ni, tak ikut jalan biasa... tanya dia, nak pi mana ni... dia kata, kita ikut Sitiawan sat.... dia ada hal sikit.... Laaaaaaaaa.....!!!! Mamat ni buat lagi... !!! Musti lambat lagi la ni..... Dia singgah kat EON... dekat sejam dia masuk situ ntah pebenda yang dia buat.... terkulat-kulat... terkebil-kebil... tertanya-tanya... lagi, apa ter... ter... lagi la.... LAMBAT!!!!!

Aku ada janji dengan kawan, ada 2-3 perkara nak selesaikan bila aku balik ni... dah bagi tau kawan, petang ni aku sampai rumah, aku akan pegi jumpa muma... nak buat keja tu..... Comey & Debab lak dok mesej...

"Abah dah sampai mana......?"
"Abah nak sampai rumah pukul berapa??"
"Agak-agak, pukul berapa abah nak sampai??"

Kita dah menumpang... macam tu lah... memang aku nyesal tumpang... baik la aku bawak Ferrari aku tu semalam.... tentu masa ni pun dah sampai rumah.... Hmmm... xpe la... bukan selalu pun kan? Lan, Suhairi, Nasa... aku tengok memang dah rimas dah... tapi, kawan aku yang punya MPV ni... selamba rock je dia.... Tak pe lah... janji sampai rumah nanti....

Tiada ulasan:

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA