KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Ahad, 2 Ogos 2009

Salam semua... kita berjumpa semula... dekat-sekat seminggu jugak aku tak update blog aku ni... ada juga kawan-kawan yang hantar mesej... "wokpa tak update blog mu ni... banyak keja kae.." (sape-sape yang buleh paham... paham la bahasa ni...)... ada juga kawan-kawan yang rindu nak baca blog merapu aku ni... hi hi hi... tima kasih la kepada sapa-sapa yang selalu dok jenguk blog aku ni... ada jugak kawan-kawan yang bagi cadangan nak bagi molek lagi blog ni... tak pa la... aku bukan nak masok pertandingan buat blog pun... blog aku ni, mula-mula ku buat dulu... untuk privacy jer... untuk diri aku sendiri jer... tapi... ada kawan-kawan yang minta nak tengok juga... tak pa la... kita kongsi-kongsi cerita aje la.... hmmm... ada banyak cerita juga la yang aku nak kongsi-kongsi dengan muma semua... tak tahu la... muma suka ke tak... hi hi hi hi hi.....

Tiada ulasan:

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA