KAU FIKIRLAH SENDIRI....

Cari Blog Ini

Ahad, 2 Ogos 2009

PENYAKIT BERJANGKIT....

Sana sini la ni orang dok cerita pasal penyakit ni... Pakat-pakat dok takut dengan penyakit ni.. mudah berjangkit... Tapi, yang takot pun, kaum-kaum Hawa jer... kaum sejenis aku senyum lebar je... tak pun senyum sinis... Mungkin jugak ada yang senyum dengki...

Kalau dalam paper dan TV dok heboh pasal penyakit yang satu ni.. H1N1... yang aku kata ni pulak bukan la penyakit tu... tapi penyakit lain... ada la kawan-kawan aku dok buat lawak... Penyakit ni memang mudah berjangkit... dan memang dok berjangkit dah pun kot kawasan aku.. dan merebak dah kata depa... Kaum Hawa... berjaga-jaga la, katanya... sebab sedang menular di kalangan kita...

Yang sebenarnya, penyakit ni bukan la baru... lama dah... dulu-dulu lagi dah ada dah... ada yang memang tak suka... tapi ramai yang suka... ada yang dok berharap, berdoa siang malam supaya tak terkena penyakit ni (kebanyakkannya orang pompuan la....)... yang laki-laki pulak dok berdoa supaya terkena penyakit ni... hi hi hi hi... ape-ape aje lah.... Zaman P.Ramlee dulu pun dah ada cerita macam ni... "jarang-jarang, kadang-kadang, sikit-sikit... banyak-banyak...." kata P.Ramlee.... Penyakit ni bukanlah penyakit H1N1 yang tengah dok merebak ni... tapi, penyakit ni kawan aku kata virus H1W2..... apa dia tu..daripada babi jugak ka???? Ha ha ha ha... KO PIKIR LA SENDIRI......

Tiada ulasan:

APC

APC
Pagi2 td Boss panggil... habaq pasai ni...

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak

Kem Anugerah Rambu Negeri Perak
Kem Anugerah Rambu Pengakap Kanak-kanak di SM Sains Teluk Intan pada 24-26 April 2009

bunga di dinihari di PLKN

bunga larut malam di Kem Intan Suraya

nak naik kapal Fajar Samudera... syok sgt...

Berkayak... aku suka..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
DARIPADA KAMI SEKELUARGA